Image placeholder

Мақалалар веб-сайтты жылжытудың ең тиімді әдісі

Неліктен мақала маркетингі SEO арсеналындағы ең тиімді әдістердің бірі болып саналады? Бүгінгі таңда сайтты мақалалармен жылжыту стратегиясы «контент маркетингі» деп аталады және мұның бәрі бірнеше жыл бұрын seo сілтемелеріне қарсы соғыс басталған кезде басталған.

Бұрын сілтемелермен мақалалардың жаппай жариялануы сайттарға PageRank және TIC құруға көмектесті, бұл іздеу рейтингісінің ең ықпалды факторлары болды. Ол кезде мәтіндердің ақпараттық сапасы маңызды болмады, өйткені іздеу жүйелерінің алгоритмдері өте қарабайыр еді.

Google және Яндекс жасанды интеллект пен өздігінен білім алгоритмдерін іздеудің және өзектілікті бағалаудың белсенді алгоритмдерін белсенді түрде енгізе бастағанда, кенеттен машина жасаушы мәтіндер мен техникалық қайта жазулар іздеу жүйелері «пайдалы мазмұн» деп бағаланбайтындығы және ТОП-10-дағы нәтижелерге көмектеспейтіні белгілі болды.

 

Бұл сәт SEO эволюциясындағы қиын кезең болды.

Адамдарға арналған сайттар және пайдаланушының міндеттерін орындайтын сайттар көп болды.

 Біренеше жыл бұрын және бүгінгі таңдағы өз мінез-құлқыңызды талдап көруге тырысыңыз. Бұрынғы жылдары қиын жағдайға тап болған адамдар достарынан немесе туыстарынан кеңес сұрап, кітапханаға барып, кітаптар мен анықтамалық кітаптар сатып алып отырды.Ал қазіргі кезде кез-келген мәселе бойынша адамдар Интернеттен іздеуге жүгінеді.

Бүгінде көптеген газет дүңгіршектері жабық, өйткені барлық жаңалықтар мен хабарландыруларды қалтаныңыздағы смартфон арқылы ақысыз қарай аласыз.

Бұл жағдай іздеу жүйелерінің seo сілтемелерге қарсы әсеріне байланысты, мәтіндік мазмұнның ақпараттық құндылығын жоғарылатын талапты тудырды.

Егер пайдаланушылардың көпшілігі кез-келген мәселені іздеуге жүгінсе, онда веб-сайттардағы мақалалар проблемаларды шешуге көмектесуі керек. Келуші сайттан пайдалы жауап тапты ма, жоқ па, іздеу жүйесі мінез-құлық факторлары бойынша анықтайды.

Егер ҚҚ жақсы болса - бұл адамдар үшін пайдалы сайт және Яндекс пен Google мұндай жобаларды жоғары қояды.

Статистикаға сәйкес, болжалды трафиктің 85% -дан астамы клиенттерді сайттардағы органикалық іздеуден алады.

 

Адамдарға өмірлік мәселелерді шешуге көмектесетін сапалы мақалалар іздеу нәтижелерінде жоғары орынға ие. HubSpot жобасының зерттеуіне сәйкес,  400-ден астам ақпараттық мақалалары бар корпоративті сайттардың мазмұны, 100-ден аз жарияланымдары бар компаниялардың блогтарына қарағанда 4 есе көп клиенттерге қол жеткізеді. Мұндай өнімділік коэффициенті тек SEO-жарнама мақаласына қарағанда бірнеше есе көп қаржылық шығындарды талап ететін контекстік жарнаманы береді.

Жарияланған Күні :

Тегін кеңес